miercuri, iulie 11, 2007

When Hollywood meets Capalnita

Am fost la deschiderea IPIFF(www.ipiff.ro) aseara si am vizionat in sfarsit California Dreamin' al regretatului Cristian Nemescu. Mi-a placut foarte mult filmul. Mi-a placut filmarea, mi-a placut montajul, mi-a placut scenariul. In sfarsit pot spune uite un film care chiar a meritat premiul ridicat la Cannes sau la alte festivaluri, spre deosebire de alte porcarii gen "Moartea domnului Lazarescu". Va mai recomand din filmele romanesti scut metrajele lui Nemescu "Poveste de la scara C" , "Marilena de la P7", "Mihai si Cristina", precum si lung metrajele romanesti "Ryna" al regizoarei Ruxandra Zenide si "Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii" al lui Catalin Mitulescu. Nu am apucat inca sa vad "Hartia va fi albastra" al lui Radu Muntean si nici "4 luni, 3 saptamani si 2 zile" al lui Cristian Mungiu.Pe acesta din urma o sa-l vad tot la ipiff in ultima seara pe 15 iulie.

2 Comments:

Blogger Codruttzz said...

California Dreamin' e unul din filemel romanesti pe care l-am urmarit cu placere...iar unele faze, gen:
Americanu':"What's you name?"
Romanaca(dupa pauze de gandrire: "Yes!!!"

E mondiala.....vorba unui prieten!

joi, iulie 12, 2007 11:56:00 a.m.

 
Blogger Sagi said...

Intradevar Cristian Nemescu a fost un mare scenarist si regizor, am vazut si eu toate filmele lui si m-au surprins intotdeanuna intrun mod placut, idei noi si dezvoltate frumos.
Vreau sa vad si 4 luni, 3 saptamani si 2 zile....sa vedem ce poate si Mungiu ...

marți, iulie 17, 2007 5:16:00 p.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home