joi, aprilie 19, 2007

manifest

nu prea le am cu politica, dar cand ma uit la cate un talk show si ii vad pe politicieni si ce cacat mananca imi e scarba ca sunt roman, de fapt imi e scarba ca ei sunt romani. Nu am o mare pasiune pentru Basescu, dar azi il sustin. Cei trei impotenti ai politicii romanesti (Voiculescu, Geoana si Tariceanu) vor sa-l dea jos. Ce dracu au facut ei pentru Romania. Da poate nici Basescu nu a facut mare lucru, dar imi e putin mai putin scarba de el decat de astialalti. In orice caz cred ca se pregateste o lovitura de stat astazi, cum zicea un nene aseara la b1tv. De ce naibii Cho Seung-hui nu studia la Universitatea Politehnica Bucuresti si in loc sa ii omoare pe saracii copii nevinovati, sa ii fi omorat pe parlamentarii nostrii. Of ce bine mai era. Trebuie neaparat sa facem un acord bilateral cu Coreea de Sud, sa facem un exchange de studenti intre Universitatile din Bucuresti si Seul, poate poate tragem foloase de pe urma lui.