sâmbătă, aprilie 07, 2007

If i was a fucking computer

...cate nu mi-as face. Mi-as sterge toate datele vechi(gen amintiri de cacat din copilarie), date care ma ingreuneaza si imi ocupa resursele. M-as devirusa si m-as goli de spyware de cate ori as simti ca societatea asta de cacat in care traim ma umple de porcarii gen prostie, manele, ura, prefacatorie, etc. De cate ori nu mi-am dorit sa imi dau format, sa ma pot reinventa, sa o iau de la capat intr-o secunda, "just like that". Dar nu e chiar asa usor, chiar nu e. Purtam dupa noi tot balastul pe care-l strangem intr-o viata de om, ca o mizerie ce sta pe fundul unei galeti si cand vine o mica furtuna si ne zgaltaie un pic se ridica la suprafata si ne tulbura din nou viata. As mai baga si o defragmentare din timp in timp, asa sa umplu spatiile goale din suflet si din minte. Cam asta as face. Dar nu sunt un fucking computer, ci doar un amarat de om.

Apropo, paste fericit sa aveti !


Garbage- I think i am paranoid