vineri, octombrie 13, 2006

Cum ziceam...

Am fost miercuri la concertul Phoenix de la Casa de Cultura din Constanta. A fost un concert super datorita acestor profesionisti, Phoenix, care sunt cu adevarat intemeietorii rock-ului romanesc, si stim cu totii ca din cand in cand e bine sa te intorci la radacini. Locatia e mai repede potrivita pentru un teatru, nu pentru un concert, dar in lipsa de altceva. Inca ma oftic ca nu am stat si a doua seara la Stufstock anu' asta sa ii vad si acolo pe Phoenix. Era altceva in aer liber, cu o bere in mana si multa lume in jur. Am primit la concertul de miercuri si un VCD cu 4 videoclipuri (Zori de zi, Andrii Popa, Baba Novak, Mila 2 de langa 3), lucru admirabil tinand cont ca nimeni nu iti mai da nimik in ziua de azi la un concert, decat cel mult un sut in fund daca n-ai bilet. Inca au ceva de spus in muzica romaneasca si sper sa ii mai vad cantand si in alte concerte poate chiar la anu la Stuf&Stock, sau poate chiar mai repede.

Week-end placut dragilor pe oriunde o sa colindati :)

1 Comments:

Blogger Stefan Dinescu-Craciun said...

Joia de dupa concert i-am prins pe Phoenicshi la iesirea din hotelul Ibiss si am obtinut autografe de la ei :) yessss!
Prima data am ascultat Phoenix in 1993 (acum 13 ani) si m-am indragostit de ei. Eram clasa a 5-a.....

duminică, octombrie 15, 2006 11:42:00 p.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home