luni, septembrie 04, 2006

Phoenix RULES

Ati vazut concertul Phoenix de sambata noaptea de la Stufstock ? Daca nu, pacat. Am avut proasta inspiratie ca manati de lene (si de rezultatul prost al meciului Romania - Bulgaria), eu si ai mei prietenii sa nu mergem la Stufstock si sambata seara si sa ramanem doar cu aventura de vineri. In orice caz Phoenix sunt de departe o legenda vie a rock-ului romanesc, si nu niste prostituati ai vremurilor noastre, care canta orice acolo sa iasa un ban. Mi-e scarba de play-back, de manele, de prostie, de o mare parte din muzica romaneasca.
Ce sound, ce voci, ce atmosfera, ce dorinta de a canta si de a respecta publicul. Si asta dupa 40 si ceva de ani de cariera, nu ca alti care par ca asa sunt ei niste obositi din nastere.
Dupa o cautare pe google am gasit http://www.transsylvania-phoenix.de/ro/
pagina Phoenix care nu prea e actualizata (o sa mai caut poate gasesc si altceva) si pagina lui Nicu Covaci http://www.covaci.de
pagina foarte interesanta unde o sa gasiti o gramada de alte chestii pe care le-a facut si le face in domeniul artei, intemeietorul formatiei Phoenix. La anul Phoenix implineste 45 de ani, hai la multi ani si la mai mare...