joi, august 10, 2006

Vama Veche, Steaua, Corbu, Delta Dunarii si altele

Ce au toate astea in comun? Pai in Vama Veche am fost week-endul trecut si a fost destul de dragut. Puteti vedea ceva poze aici. Concert cu OCS vineri seara (super marfa) a meritat asteptarea de la ora 9 la ora 11:30 cand a inceput concertul (intarziere datorata unei probleme de sonorizare). Sambata concert Luna Amara la Soni dar cu intrare 150 000 (nashpa) asa ca ne-am cotit pe plaja unde niste baietii cantau la chitara (pe gratis). Ce nu mi-a placut este ca cica tre sa platesti ca sa stai pe plaja cu cortul. Cum o iei de pe Magheru in dreapta 50 000/cort/zi iar in stanga 30 000/cort/zi ca nu e asa selecta zona. Au venit 2 jandarmi cu un tataie de taia chitante sa le dai banii in ultima zi, dar am reusit sa ii evitam elegant(nu de alta dar ne statea mai bine cu 100.000 in buzunar ptr 2 zile cat am stat decat in buzunarul lor). Am intalnit acolo un tip Sorin Lazar e numele lui, care e fotograf si ale carui poze mi-au placut. Le puteti vedea si voi aici
Steaua a facut egal aseara la Liege si ma bucur ca o sa intram (sper cel putin) in Liga Campionilor (interzisa ciorilor si cainilor si oltenilor si altilor :) dupa o lunga si grea asteptare.
In Delta Dunarii trebuia sa merg week-endul asta dar fiindca pretenii mei s-au razgandit mergem la Corbu sa vedem statuia lu' Nastase :)
Cica aici la Corbu era o plaja virgina, dar asta inainte sa apara o stire la Antena 1 si cica chiar un pliant, in urma carora e cam full in fiecare week-end. Cam asa s-a intamplat si cu Vama Veche de altfel.
Cam asta fuse cu mine saptamana asta. Sper sa scriu mai des next week.
Have fun week-endul asta pe oriunde o sa mergeti (as fi vrut si io la Placebo dar daca nu e bani, asta e, data aviitoare)
V-am pupat
C U