joi, iulie 27, 2006

Vama Veche, Vama Noua, o bere si un 69


Am ajuns aseara prin Vama Veche - prima oara pe anul asta si am contemplat ce se mai intampla pe acolo. Cam gol, dar tinand cont ca era miercuri seara poate e normal. Cateva corturi, cateva blonde si un pic cam racoare pentru o seara de Iulie. Au inflorit peste tot noi constructii, chiar si fata de anul trecut e ceva diferenta. Ma gandesc serios daca o sa mai am unde sa imi pun cortu' peste vre-un an doi. In orice caz (si nu spun nimic nou) Vama Veche nu mai e asa de veche ci are o fata noua, una pe care sincer eu nu o doream, dar asta e. Salvati Vama Veche cica, ce sa mai salvezi... Nu merg de atat de mult timp in Vama (de prin 2001-2002 cred) dar oricum diferenta e imensa intre Vama de acu cativa ani si cea de azi. Un tovaras care merge de prin 1996 in Vama imi explica cat de putine chestii erau atunci construite si cat de multe sunt azi la 10 ani de atunci. Oricum doua lucruri sunt sigure:
1. copii nostrii nu o sa se mai poata bucura de Vama Veche
2. Ne vedem totusi pe 1-2 Septembrie 2006 la Stufstock 4 in Vama Veche.

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

Here are some links that I believe will be interested

vineri, august 04, 2006 8:01:00 a.m.

 
Anonymous Anonim said...

In 28 iulie si eu am ajuns prima data la Vama. Mi-a placut. Libertate frate! Vreau sa te rog sa-mi trimiti daca ai fotografii de-ale tale din perioada sederii in Vama.

duminică, august 06, 2006 12:46:00 p.m.

 
Anonymous Anonim said...

In 28 iulie si eu am ajuns prima data la Vama. Mi-a placut. Libertate frate! Vreau sa te rog sa-mi trimiti daca ai fotografii de-ale tale din perioada sederii in Vama. emailul e syc0r4x@yahoo.com.

duminică, august 06, 2006 12:47:00 p.m.

 
Anonymous Anonim said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

joi, august 10, 2006 7:40:00 p.m.

 
Anonymous Anonim said...

Mersi pentru POZE !!!

mitza - syc0r4x@yahoo.com

duminică, august 27, 2006 12:35:00 p.m.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home